Aktualnie pracujemy nad zmianami cen. W celu jej poprawności prosimy o kontakt
Przyczepa niskopodwoziowa Blomenröhr 554-8900, DMC 8900 - Autopaka
SPRZEDAŻ PRZYCZEP / WYPOŻYCZALNIA: 782 41 41 41, 788 41 41 41
SPRZEDAŻ CZĘŚCI / SERWIS / WYPOŻYCZALNIA: 785 41 41 41, 698 41 41 41

Przyczepa niskopodwoziowa Blomenröhr 554-8900, DMC 8900

Producent: Blomenröhr

Przyczepa marki Blomenröhr do przewozu sprzętu budowlanego .

Wymiary ładunkowe: 4500x x2030 x380 mm

Kategoria: Przyczepy do przewozu sprzętu budowlanego, podkoparkowe


Dostępność

produkt dostępny na zamówienie

5
5
79 937 
(98 323 )
19 170 
(23 579 )
N

Specyfikacja

DMC [kg] - 8 900
W tym obciązenie dyszla [kg] - 500
Ładowność [kg] - 6 950
Masa własna [kg] - 1 950
Wymiary wewnętrzne [mm] - 4500 x 2030
Wysokość burt [mm] - 380
Wysokość [mm] - 660
Długość dyszla [mm] - 1 800
Wysokość zaczepu [mm] max ok. 1020
Wymiary całkowite [mm] 6650 x 2550
Długość najazdów [mm] 2 200
Szerokość najazdów [mm] 500
Kąt najazdu [stopnie] 17°
Rozmiar kół 235/75 R 17,5 (4 szt.)
p

Więcej informacji

Firma AUTOPAKA , jako jedyny importer niemieckiej firmy BLOMENRÖHR na rynek wschodni, oferuje znakomite, "ręcznie spawane" przyczepy, wyposażone w najlepsze dostępne komponenty, które na dziesięciolecia zapewniają funkcjonalność i trwałość.

Wyposażenie standardowe

WYPOSAŻENIE STANDARDOWE:

Osie - Osie szybkobieżne Knott z zespołem resorów piórowych, hamulcami bębnowymi typu S-cam i kompensacją obciążenia.
Układ hamulcowy Pneumatyczny układ hamulcowy ABS z zaworem zwalniającym, ALB, przyłączami kontrolnymi, przewodami połączeniowymi z zabezpieczonymi przed zamianą głowicami sprzęgającymi, 24V-ABS (ABV) oraz ręczny hamulec postojowy z korbą.
Dyszel - Bezstopniowo regulowany dyszel holowniczy z oczkiem zaczepowym do pojazdów ciężarowych wg normy DIN (40 mm), regulacja wysokości w zakresie 400 mm – 1050 mm.
Podwozie - Samonośna, sztywna rama jako wytrzymała konstrukcja spawana z wysokiej jakości stali, spawana elektrycznie; osłona boczna przeciwko najechaniu, wzmocniona osłona tylna zgodnie z normą ECE R58-03.
Zabudowa - Stalowe burty wzmacniane profilami na ścianach przednich i bocznych, wszystkie elementy stalowe spawane; błotniki z giętej blachy ryflowanej, przyspawane na stałe i przystosowane do chodzenia; burta między rampami z płyty antypoślizgowej o grubości 18 mm; haki mocujące w narożnikach: z przodu o wytrzymałości 2500 daN, z tyłu 3500 daN; dwie pary uchwytów mocujących zgodnie z normami UVV/VSG (rozstaw co ok. 1,25 m) o wytrzymałości 2500 daN, wbudowane w podłogę przyczepy; impregnowana podłoga z drewna świerkowego o grubości 34 mm, wpust-pióro.
Podpory - Z przodu regulowane koło podporowe, z tyłu dwie podpory w narożnych słupkach
Rampy - Regulowane na szerokość stalowe rampy z powierzchnią z blachy perforowanej; wspomaganie podnoszenia ramp za pomocą siłowników gazowych umożliwiające obsługę przez jedną osobę, zamykane na zatrzask napinający.
Elektryka - Odporne na zachlapanie oświetlenie zgodne z dyrektywą ECE-R 48.06 (wielokomorowe lampy tylne zamontowane w stalowej ramie, światła pozycyjne i obrysowe); napięcie 24 V, złącze 7+7- lub 15-pinowe (zgodnie z zamówieniem).
Lakierowanie - Elementy stalowe piaskowane śrutem, wstępna obróbka poprzez fosforanowanie żelazowe; antykorozyjna powłoka gruntowa z fosforanu cynku, elektrostatyczne lakierowanie w systemie akrylowym (High-Solid) w kolorze RAL zgodnym z życzeniem Klienta, następnie konserwacja wnętrza profili woskiem ochronnym.

Wyposażenie dodatkowe (za opłatą)

Podniesienie ładowności -Zwiększenie DMC do 9500 kg z oponami 235 75R 17,5 i o 600kg zwiększoną ładownością. Uwaga: szerokość ładunkowa zmniejsza się do 2,00 m!
Wymiary ładunkowe - Wydłużenie powierzchni ładunkowej o 50 cm (przy przedłużeniu powyżej 5,0 m konieczna pozycja Z05-060 – dodatkowa para uchwytów mocujących!)
Koła - Koło zapasowe kompletne 215/75 R 17,5 (bez czujnika ciśnienia RDK)
Koła - Uchwyt na koło zapasowe, montowany bocznie po prawej stronie w kierunku jazdy
Hamulce - Złącze Duomatic
Zaczep holowniczy - Oczko zaczepowe 50 mm zamiast standardowego 40 mm
Zaczep holowniczy - Głowica przegubowa z wymiennymi oczkami zaczepowymi 40 mm i 50 mm
Zabudowa - Wspornik na ścianie przedniej do transportu łyżki koparkowej
Zabudowa - 1 para dodatkowych uchwytów mocujących w podłodze przyczepy (2500 daN)
Zabudowa - Skrzynka plastikowa „Trapez”, wymiary: 630/570x355x305 mm, zamykana na klucz, montowana wisząco na ścianie przedniej, nośność do 40 kg
Zabudowa - Stelaż rurowy do zabezpieczenia taśmy transportowej frezarki, montowany na ścianie przedniej
Zabudowa - Haki do siatki transportowej, rozmieszczone co ok. 40 cm na burtach
Zabudowa - Podłoga ze stali o grubości 4 mm zamiast drewnianej, z dodatkowymi poprzecznymi wspornikami (w przypadku cynkowania ogniowego może wystąpić deformacja!)
Dalsze wyposażenie dodatkowe służące do zabezpieczania ładunków znajduje się w osobnym cenniku!
Rampy - Mechanizm sprężynowy do podnoszenia ramp zamiast wspomnianych amortyzatorów gazowych
Rampa - Ocynkowane kraty zamiast drewnianej powierzchni, z dodatkowymi amortyzatorami gazowymi
Rampa - Wkładka stalowa (lakierowana) między rampami
Lakierowanie - Rama, dyszel, zabudowa i rampy cynkowane ogniowo w kąpieli zamiast lakierowania, przewody zabezpieczone w ocynkowanym dyszlu (dla długości ładunkowej 4,5 m – cena netto)
Lakierowanie - Dla długości ładunkowej 5,0 m
Lakierowanie - Dla długości ładunkowej 5,5 m
Elektryka - Pełne wyposażenie LED 12/24 V: tylne światła, boczne światła obrysowe, światła pozycyjne, światła tablicy rejestracyjnej, wraz z modułem sterującym LED i skrzynką rozdzielczą
Elektryka - 24 V: przewód z wtyczką 15-pinową / 12 V: przewód z wtyczką 13-pinową
3

ZOBACZ TEŻ

Przyczepy do przewozu sprzętu budowlanego, podkoparkowe

Przyczepy kablowe

 

Wywrotki / kippry

Lawety, obrotnice, platformy, moto

Przyczepy do przewozu łodzi, podłodziowe

Kontenery, furgony, cargo

Przyczepy dwuosiowe skrzyniowe

Przyczepy jednoosiowe skrzyniowe